Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul on plaan 2024. aastaks paigas: jätkatakse digitaliseerimist ning otsitakse üha enam koostööd kohalike tootjatega, et klientidele oleks rohkem võimalik ka kodumaist kaupa pakkuda.
- Lidl Eesti juhatuse esimees Maciej Urbanski Foto: Paula ÄŒurkste
Urbanski on täheldanud, et inflatsioon on mõjutanud Lidli klientide käitumist ja nad peavad oma pakkumise ja sortimenti nende muutustega kohandama. „Kuid me ei vaheta tarnijaid, vaid teeme nendega pikaajalist koostööd nii headel kui ka halvematel aegadel.“ Urbanski rõhutas, et Eestis kavatsevad nad suurendada koostööd kohalike partneritega, eriti piimatoodete segmendis.
Seotud lood
Suurim väljakutse kaupmeeste jaoks on kiire inflatsiooni keskel olnud läbirääkimised hankijatega ning aru saada, kelle hinnatõusu soov on õigustatud ning kes on proovinud inflatsiooni varjus oma kasumeid lihtsalt suurendada, rääkis Coop Eesti juht Rainer Rohtla. „Kui oleksime kõigi tootjate ja maaletoojate soovidele vastu tulnud, oleks toidukorv palju kiiremini kasvanud.“
Arvestades Eesti konkurentsitihedat olukorda, siis on keskpikas perspektiivis teatav konsolideerumine ratsionaalne, kommenteeris Maxima Eesti tegevdirektor Kristina Mustonen ning lisas, et ta ütleb seda küll vaid nö turuloogikale tuginedes.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.