Arvestades Eesti konkurentsitihedat olukorda, siis on keskpikas perspektiivis teatav konsolideerumine ratsionaalne, kommenteeris Maxima Eesti tegevdirektor Kristina Mustonen ning lisas, et ta ütleb seda küll vaid nö turuloogikale tuginedes.
- Maxima Eesti tegevdirektor Kristina Mustonen Foto: Jake Farra
„Konkurentsisituatsioon Eestis on äärmiselt tihe, muidugi mõista mõjutab seda ka uue turuosalise lisandumine,“ ütles Mustonen ning ta lisas, et olukorras, kus tarbimine on viimase kahe aastaga langenud kokku ca 15% ja konkurents on lisandunud, siis varasemalt märksa suurem fookus on kampaaniatel. „Näeme seda ka nende konkurentide puhul, kes varem pigem väga allahindlustele ei keskendunud.“
Seotud lood
Suurim väljakutse kaupmeeste jaoks on kiire inflatsiooni keskel olnud läbirääkimised hankijatega ning aru saada, kelle hinnatõusu soov on õigustatud ning kes on proovinud inflatsiooni varjus oma kasumeid lihtsalt suurendada, rääkis Coop Eesti juht Rainer Rohtla. „Kui oleksime kõigi tootjate ja maaletoojate soovidele vastu tulnud, oleks toidukorv palju kiiremini kasvanud.“
Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul on plaan 2024. aastaks paigas: jätkatakse digitaliseerimist ning otsitakse üha enam koostööd kohalike tootjatega, et klientidele oleks rohkem võimalik ka kodumaist kaupa pakkuda.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.