• 26.10.23, 14:29

SUUR KÜSITLUS: toidu- ja esmatarbekaupade müüjad otsivad efektiivsust

Küsisime enam kui 77 toidu- ja esmatarbekaupade müügiga tegeleva ettevõtte juhi käest, mida nad teevad, et käibelanguses edukalt tegutseda. Sealt selgus, et otsitakse võimalusi, kuidas muuta oma igapäevatöö efektiivsemaks ning tegeletakse sortimendi optimeerimisega ja hoitakse kulusid kokku efektiivselt turundades.
Inimeste ostud keskpäeval
  • Inimeste ostud keskpäeval Foto: Andras Kralla
Samas selgus uuringust, et neljandik juhte ütlesid, et nad pole veel midagi teinud, sest nõudlus pole vähenenud. Viiendiku sõnul korraldavad nad rohkem kampaaniaid ning teist sama palju räägivad läbi tarnijatega ostuhinna alandamiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 11.10.23, 15:17
Maxima juht: jaeturu konsolideerumine on ratsionaalne
Arvestades Eesti konkurentsitihedat olukorda, siis on keskpikas perspektiivis teatav konsolideerumine ratsionaalne, kommenteeris Maxima Eesti tegevdirektor Kristina Mustonen ning lisas, et ta ütleb seda küll vaid nö turuloogikale tuginedes.
Uudised
  • 13.10.23, 12:11
Coopi juht: kelle hinnatõusu soov on õigustatud?
Suurim väljakutse kaupmeeste jaoks on kiire inflatsiooni keskel olnud läbirääkimised hankijatega ning aru saada, kelle hinnatõusu soov on õigustatud ning kes on proovinud inflatsiooni varjus oma kasumeid lihtsalt suurendada, rääkis Coop Eesti juht Rainer Rohtla. „Kui oleksime kõigi tootjate ja maaletoojate soovidele vastu tulnud, oleks toidukorv palju kiiremini kasvanud.“
Uudised
  • 20.10.23, 10:58
Prisma maajuht: kiirema hinnatõusu aeg on möödas
Prisma maajuht Teemu Kilpiä sõnul toob käibemaksumäära tõus kaasa tarbija jätkuva hinnatundlikkuse kasvu, kuid tootjate poolelt on kiireneva hinnatõusu aeg möödas. 2024. aastal paneb Prisma rõhku tervislike toodete pakkumisele ning e-poe kasutajamugavuse arendamisele.
Uudised
  • 12.10.23, 14:20
Lidl Eesti juht: 4 märksõna, mis järgmisel aastal toimuma hakkab
Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul on plaan 2024. aastaks paigas: jätkatakse digitaliseerimist ning otsitakse üha enam koostööd kohalike tootjatega, et klientidele oleks rohkem võimalik ka kodumaist kaupa pakkuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele