Saku Õlletehase juht Jaan Härms tõdeb, et tootmis- ja müügimahud on langenud kuna otseselt ollakse sõltuvuses sellest, kui hästi inimestel päriselt läheb.
- Härms rääkis, et Saku Õlletehase äri olemus on lihtne, seda on kerge prognoosida ja valdkond on stabiilne. Foto: Liis Treimann
"Peaksime müügihinda tõstma, aga seda ei ole lihtne teha, sest müük on elastne. Me ei taha väga hinda tõsta ja joogitööstus ongi hindade muutmises väga tagasihoidlik," kõneles Saku Õlletehase juht Jaan Härms. Ta lisas, et samal ajal kui toit on üsna palju kallinenud, on jookide hinnatõus jäänud poodides pigem tagasihoidlikuks.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.