15 aastat Eesti luksusehete turul toimetava GRENARDI kauplusteketi kogemusel on Eesti tarbijate huvi luksuskaupade soetamiseks viimase pooleteise aasta jooksul märgatavalt kasvanud. Esialgsetel andmetel moodustab kasv aastases võrdluses kuni 20%. Ettevõtte hinnangul veavad tarbimise kasvu eelkõige Eesti elanikud ise.
GRENARDI tegevjuhi Julia Šandra toob välja, et kuigi majanduskeskkond esmapilgul aktiivset kulutamist ei soosi, nähakse vastupidist käitumist oma uute ja püsiklientide näitel. “Ilmselt on suurenenud huvi põhjuseks eelmise majandustsükli ajal kogunenud säästud. Teisalt mainivad mitmed meie kliendid, et muutlikul ajal ja kasvavas inflatsioonis käsitletakse kallimat ostu ka investeeringuna,” ütles Šandra. Ta lisas, et positiivset rolli müüginumbrites mängib kindlasti ka uuenenud salongi keskkond ja tugev töö klienditeenundusega, mis keskendub emotsiooni loomisele.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.