Spordi- ja vaba aja kaupade müügile keskenduv Sportland Grupp suurendas viimasel majandusaastal müügitulu 18 protsenti, aga puhaskasum kahanes ligi 30 protsenti.
- Sportland Grupi tulemusi mõjutasid aruandeperioodi alguskuudel endiselt koroonaviirus ja sellest tulenevad piirangud. Foto: Erik Prozes
Sportlandi majandusaasta ei järgi kalendriaastat, vaid kestab maist aprillini. Äripäeva Infopanka laekunud värkse aruanne näitab, et kontserni viimane majandusaasta lõppes 164,8 miljoni eurose müügituluga, aasta varem jõuti 139,8 miljoni euroni. Puhaskasum kahanes aastaga aga 15,8 miljonilt eurolt 11,1 miljonini.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.