• 29.12.23, 09:53

Automüüja: algav aasta tuleb Eesti autoturul nagu sõit Ameerika mägedel

Uute autode müügiturg tõenäoliselt elavneb aasta teises pooles ja populaarsemate mudelite järele nagu hübriidid võib tekkida suurem nõudlus, prognoosib Amserv Auto juhatuse liige Margus Nõmmik.
2023. aastal soetasid 75% uute autode ostjatest ja 43% kasutatud autode ostjatest oma sõiduki läbi liisingu ning aasta lõpus tehtud ja edukaks osutunud fikseeritud intressi kampaania näitas, et tarbijad eelistavad oma kulusid stabiilsuse tagamiseks pikemalt ette planeerida.
  • 2023. aastal soetasid 75% uute autode ostjatest ja 43% kasutatud autode ostjatest oma sõiduki läbi liisingu ning aasta lõpus tehtud ja edukaks osutunud fikseeritud intressi kampaania näitas, et tarbijad eelistavad oma kulusid stabiilsuse tagamiseks pikemalt ette planeerida.
  • Foto: Andras Kralla
Nõmmiku sõnul mõjutas käesoleva aasta alguses automüüki koroonapandeemiast ja sõjast tingitud tootmisraskustest ülesaamine, mistõttu oli turul toimuvat keeruline ennustada. 2023. aasta lõpus on Amserv Auto juhatuse liikme hinnangul enamik tootjaid raskused seljatanud ning autode tootmine ja saadavus on taastunud kriisieelsele ajale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele