• 23.02.24, 12:32

Coca-Cola HBC: Inimesed otsivad tervislikumaid alternatiive

Coca-Cola HBC Eesti hinnangul iseloomustas 2023. aastat joogitootjate jaoks suundumus, kus tarbijad soovivad järjest rohkem tervislikumaid alternatiive. Seega on suhkruvaba tootesarja joogid ja teised suhkruvabad tooted nautinud üha suuremat populaarsust ning sarnane trend jätkub ilmselt ka 2024. aastal.
Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev
  • Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev Foto: Marek Metslaid
Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev nendib, et lõppenud aasta tõi kaasa seninägematu makromajandusliku olukorra, kus tootmiskulud kasvasid enneolematult palju ja see avaldas mõju kõikidele ärisuundadele. “Pidime ettevõttena näitama üles suurt paindlikkust ja reageerima turuolukorra muutumisele jooksvalt. Selleks, et kasvavad kulud ei mõjutaks olulisel määral meie toodete hindu, oleme rakendanud ja rakendamas mitmeid meetmeid alates tootmisprotsesside ning logistika optimeerimisest kuni klientidele tehtavate pakkumiste ülevaatamiseni välja,” sõnas Ignatjev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele