68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, selgus logistikafirma DPD üleeuroopalisest uuringust. Aastatagusega võrreldes kasvas näitaja 8 protsendi võrra.
Hinnatundlikkus viib tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole, mis võib selgitada, miks pea 80% regulaarsetest e-ostlejatest teeb ostud rahvusvahelistest e-poodidest.
Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Eesti on hinnatasemelt teatud kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud. See aga võib tarbijate jaoks muuta veelgi ahvatlevamaks välismaa e-poed, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
8. mail toimuval E-kaubanduse UX konverentsil kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikumad Eesti e-poed. Praegu on võimalus ka enda e-kauplus konkursile nomineerida! Kasuta võimalust.
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!