• 28.03.24, 11:03

Eesti e-ostlejad on muutunud hinnatundlikumaks

68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, selgus logistikafirma DPD üleeuroopalisest uuringust. Aastatagusega võrreldes kasvas näitaja 8 protsendi võrra.
Eesti e-ostlejad on muutunud hinnatundlikumaks
  • Foto: Jake Farra
Hinnatundlikkus viib tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole, mis võib selgitada, miks pea 80% regulaarsetest e-ostlejatest teeb ostud rahvusvahelistest e-poodidest.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.24, 18:18
Eesti e-poed on teinud tohutu arenguhüppe
Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Uudised
  • 27.03.24, 17:23
Hinnatõus meelitab eestlased välismaa e-poodidesse
Eesti on hinnatasemelt teatud kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud. See aga võib tarbijate jaoks muuta veelgi ahvatlevamaks välismaa e-poed, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Uudised
  • 28.03.24, 09:24
Esita oma e-pood kasutajasõbralike e-kaupluste konkursile
8. mail toimuval E-kaubanduse UX konverentsil kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikumad Eesti e-poed. Praegu on võimalus ka enda e-kauplus konkursile nomineerida! Kasuta võimalust.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele