• 01.04.24, 15:31

Aatriumi mööblipood vajus sügavamale miinusesse

Vello Kunmani suurosalusega Aatrium Sisustuskaubamaja langes eelmisel aastal varasemast väiksema käibe juures sügavamale miinusesse.
Aatriumi mööblipood vajus sügavamale miinusesse
  • Foto: Aatrium Sisustuskaubamaja
Mööblit ja valgusteid müüva Aatrium Sisustuskaubamaja käive kahanes eelmisel aastal enam kui miljoni euro võrra, varasemalt 8 miljonilt eurolt 6,6 miljonile eurole. Ettevõtte ärikahjum ulatus eelmisel aastal 0,6 miljoni euroni, aastaga langes ettevõte 0,1 miljoni euro suurusesse kahjumisse.

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.24, 12:14
Masku üle aastate jälle kahjumis
Masku Baltic OÜ võitlus 2023. aastal majandussurutisega lõppes ettevõtte jaoks kahjumiga. 2024. aastal loodetakse uuenenud veebipoe toel kasvada ning nad näevad ühe eelisena konkurentide ees agressiivset müügi- ja reklaamipoliitikat.
TOP
  • 29.02.24, 14:48
Mööblimüüjate 2023. aasta koonkäibeTOP40: Ikea hõivab viiendiku mööblimüügi turust
Runikon Retail (IKEA) viimase nelja kvartali koondkäive moodustab kogu valdkonna koondkäibest 20%, kuid kvartali müügiandmetest nähtub, et IKEA käive kahanes eelmise aasta neljandas kvartalis 3%.
Uudised
  • 15.12.23, 10:39
Aatriumi juht: pika ajalooga ettevõtetel on majanduse tõmbetuultes kindel eelis
Aatriumi tegevjuht Liina Kivimägi tõdeb, et kuigi praegu on mööblimüüjatel keerulised ajad, siis Aatriumi 25 aastat on näidanud, et majandus on tsükliline ja langusele järgneb peagi jälle tõus.
Uudised
  • 22.11.23, 10:15
Aatriumi 25 aasta kogemus: mööbliostja vaatab järjest funktsionaalsema toote poole
Aatrium Sisustuskaubamaja sai novembris juba 25-aastaseks. Kuidas on kohaliku tarbija maitse selle aja jooksul muutunud ja mille peale valik nüüd langeb?
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele