Maxima emafirma teenis kriisi ajal investeeringud tagasi
2023. aastal kasvatas Maxima Eesti ja Barbora e-poe emafirma Maxima Grupė UAB Eestis müügitulu 8,6%, kontserni põhifookus on täna Poola turu vallutamine.
Maxima Eesti emafirma jäi 2023. aasta majandustulemustega rahule, Eestis kasvati 8,6%. Foto: MAXIMA EESTI OU
Eestis Maxima jaeketti ja Barbora veebipoodi (Supersa OÜ) opereeriva Maxima Grupė majandustulemustest nähtub, et kriisiaastal säilitati finantsstabiilsus, kuid samas kasutati üldist kehva aega juba varem planeeritud investeeringute abil laienemiseks. Kontserni investeeringud kasvasid möödunud aastal eelneva perioodiga võrreldes lausa 45%, ulatudes 2023. aastal üle 168 miljoni euro.
Kus uuendused on tehtud, on näha muutusi ka käibenumbrites, ütles Maxima Eesti formaatide arendus- ja kaubanduse koordineerimisgrupi juht Aleksander Runin.
Lisatud ülevaatlik tabel ja jaekettide kommentaarid!
Tihedas konkurentsisituatsioonis klientide pärast võitlevad jaeketid avasid lähitulevikuga seotud laienemisplaanid. Selgub, et uusi kauplusi tuleb omajagu.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.