• 16.04.24, 12:39

Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks

Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
Müügitreener Rait Videvik soovitas kasutusele võtta tulemustasu.
  • Müügitreener Rait Videvik soovitas kasutusele võtta tulemustasu. Foto: Marko Mumm
„Tulemustasu – võtke appi, kellel seda oma ettevõtte teenindajatele veel vormistatud pole,“ tulistas müügitreener Rait Videvik Teenindajate aastakonverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.24, 10:50
Galerii: Teeninduse aastakonverents 2024
11. aprillil toimus Filmimuuseumis Teeninduse aastakonverents 2024, mis keskendus teeninduse maasikatele.
Uudised
  • 11.04.24, 13:40
Nimekiri | parima teeninduskogemusega ettevõtted
Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.03.25, 14:23
Üle 200 000 vastlakukli! Eestlased naudivad tähtpäevatoite üha pikema aja vältel

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele