• 16.04.24, 12:39

Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks

Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
Müügitreener Rait Videvik soovitas kasutusele võtta tulemustasu.
  • Müügitreener Rait Videvik soovitas kasutusele võtta tulemustasu. Foto: Marko Mumm
„Tulemustasu – võtke appi, kellel seda oma ettevõtte teenindajatele veel vormistatud pole,“ tulistas müügitreener Rait Videvik Teenindajate aastakonverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.24, 10:50
Galerii: Teeninduse aastakonverents 2024
11. aprillil toimus Filmimuuseumis Teeninduse aastakonverents 2024, mis keskendus teeninduse maasikatele.
Uudised
  • 11.04.24, 13:40
Nimekiri | parima teeninduskogemusega ettevõtted
Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele