• 18.04.24, 12:42

Rimi otsustas tasemete kampaania lõpetada

Rimi otsustas seitsme kuu järel lõpetada tasemete kogumise kampaania, ettevõtte teatel oli tegu pilootprojektiga.
Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
  • Rimi soovib arendada veelgi põhjalikumat lojaalsusprogrammi.
“Eelmise aasta septembrist piloteerisime kõigis kolmes riigis astmelise lojaalsusprogrammi soodustused ja oleme otsustanud, et aprillist kampaania lõpeb,” kommenteeris Rimi Eesti kliendisuhete juht Elina Rant.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.24, 15:03
K-rauta on sektori esimene: esitleti uut ahvatlevat lojaalsusprogrammi
K-Rauta uuendas drastiliselt oma lojaalusprogrammi, saades esimeseks Eesti ehituspoeks, kellel on nii mitmekülgne boonussüsteem.
Uudised
  • 14.03.24, 08:30
Partnerkaardi arendusjuht: füüsilise kaardi kasutajaskond väheneb drastiliselt
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul kasutavad üle 200 tuhande kliendi ehk umbes 30% kõikidest kasutajatest plastist kliendikaardi asemel digitaalset Partnerkaardi äppi.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele