Makselahenduste turul toimub oluline revolutsioon, mis mõjutab kõiki e-kaubandusega tegelevaid ettevõtjaid. Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettase sõnul pakuvad uued lahendused paremat teenust ja vähendavad kaupmeeste kulusid.
- Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juhi Erje Mettas Foto: sergeizjuganov.com
E-poe avamise teekonna läbi käinud ettevõtjad teavad, et varem tähendas vähene konkurents e-makselahenduste pakkujate seas kaupmeestele kõrgeid tehingutasusid. Peale seda kui Euroopa Komisjon muutis uute makseteenuste loomise lihtsamaks läbi oma PSD2 direktiivi, kerkisid Eestis EveryPay ja Maksekeskuse kõrvale uued rahvusvahelise ambitsiooniga tegijad nagu Montonio ja ESTO, kes pakuvad tunduvalt soodsama hinnaga laiemat funktsionaalsust. Tänaseks on toimunud uute tulijate ja koostööprojektide lisandumisega tugev murrang, mis soosib kaupmehi, pakkudes paremat teenust soodsama hinnaga.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.