• 08.07.24, 09:12

Suveniiripoed kisendavad klientide järele: turiste käib palju, kuid kaubaks läheb vaid külmkapimagnet

Tallinna vanalinn kihab ennelõunal turistidest. Mööda munakivitänavaid sahmivad turistid, kotid näpus. Neil on vaid mõni tund kruiisilaevale tagasi minekuks, et siis juba järgmisse kohta seilata. Noored filipiinlased Marko, Cha, Anj ja Heaven on ühed paljudest, kes laevalt linna tulnud. Juba on nad soetanud esimesed suveniirid, külmkapimagnetid.
Suveniiripoed kisendavad klientide järele: turiste käib palju, kuid kaubaks läheb vaid külmkapimagnet
  • Foto: Liis Treimann
Suveniiripoe müüja Nataliia Skrybnyk teab täpselt, mis ajal potentsiaalsed kliendid kohal võiksid olla. Tal on näpu vahel kruiisilaevade saabumise graafik. See dikteerib, mis ajal ta kaupluse avab. Parim ostmine käib tema sõnul just hommikuti, kui turistihordid vanalinna saabuvad. Pärast kella ühte jääb äri aga väga vaikseks, teab ta.

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.24, 07:28
Hotellipidajate sõnul peitub ilusate numbrite taga kole reaalsus
Suuresti väliskülastajate toel kasvu näidanud ööbimiste arv kerkis märtsis aastaga 5%, kuid hotellipidajate sõnul on turismisektori taastumisest veel vara rääkida.
Uudised
  • 16.02.24, 09:49
Liit: Aasta algus on olnud üsna nutune, kuid leevendus tuleb aprillis
Selgelt on näha, et inimesed on oma kulutused kokku tõmmanud ja ei saa enam puhkust spaas või õhtusööki restoranis nii sageli lubada kui varem, rääkis Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla ning lisas, et sektoris jagub veel teisi väljakutseid ja rõõme.
Uudised
  • 13.04.23, 13:56
Turismiettevõtja: turismisektori pigistamine toob kaasa pankrotid ja sulgemised
Turismivaldkonna ettevõtjad pole rahul uues koalitsioonilepingus oleva ettepanekuga, mis alates 01.01.2025 kaotaks ära majutusasutustele kehtiva 9% käibemaksumäära erandi.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele