Majanduslik ebakindlus ja koondamised seavad müügitiimidele suuri väljakutseid. Nad peavad tegema rohkem tööd väiksema ajaga, tulema toime nõudlike klientide ja kitsaste eelarvetega. Samal ajal peavad juhid leidma viise, kuidas meeskonda motiveerida ja tulemuslikult juhtida.
Et nende väljakutsetega edukalt toime tulla, on oluline, et nii juhid kui ka müügiinimesed arendaksid oma oskusi ja teadmisi. Ainult läbimõeldud ja strateegiline lähenemine müügiprotsessidele ning tugev argumenteerimisoskus aitavad kaasa pikaajalise edu saavutamisele ja ettevõtte kasvule.
Tutvu müügiinimeste jaoks vajalike teadmiste ja tööriistadega, mis aitavad uute väljakutsetega toime tulla ja saavutada ärilisi eesmärke. Leia allpool artiklist need oskused, mis aitavad saavutada soovitud tulemusi ja tagada konkurentsieelise.
Kuidas olla õiglane ja motiveeriv juht oma müügitiimile?
Muutuvad olud majanduses seavad müügitiimile suuremad väljakutsed, nõudes rohkem pingutusi ja läbimõeldud tegevusi. Kasutades õigeid meetodeid ja juhtimisvõtteid, on võimalik saavutada suurepäraseid tulemusi isegi rasketes majandustingimustes. Eduka müügijuhtimise praktikum annab sulle ja su meeskonnale vajalikud teadmised ja oskused, et juhtida müügiprotsesse tõhusamalt ja tulemuslikumalt. Koolitusel õpid, kuidas seada realistlikke ja motiveerivaid müügieesmärke, analüüsida müügitulemusi, juhtida meeskonda inspireerivalt ning rakendada parimaid praktikaid müügitöös. Saa aru, millised strateegiad ja meetodid toovad kaasa jätkusuutliku kasvu ning kuidas kohandada oma juhtimisstiili, et saavutada maksimaalne efektiivsus ja edu müügivallas.
Järgmine koolitus toimub 3. ja 10.10.2024
Koolitaja: Rait Videvik
Kuidas õigete argumentidega müügitulemust kasvatada?
Teadlik ja läbimõeldud lähenemine müügitöös aitab märkimisväärselt tulemusi kasvatada. Järjest rohkem kliente, eriti B2B müügis, ootab ostuotsuste tegemiseks selgeid argumente. Argumenteeritud müügi koolitus varustab sind praktiliste oskustega, mis aitavad luua ja esitada strateegilisi müügiväiteid, mõista kliendi vajadusi ning lahendada keerulisi müügisituatsioone. Koolitus arendab ka analüütilist mõtlemist ja õpetab, kuidas kasutada argumente nii suulises kui kirjalikus müügis, et eristuda konkurentidest ja pakkuda klientidele rohkem väärtust. See kõik aitab suurendada müügitulemusi, luua pikaajalisi kliendisuhteid ja kasvatada ettevõtte tulusid.
Järgmine koolitus toimub 11. ja 18.10.2024
Koolitust viib läbi, kas Sten Andreas Ehrlich või Brett-Peter Rästas.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.