• 14.08.24, 12:04

Zalando laiendab sortimenti ja investeerib AI-põhisesse inspiratsioonikanalisse

Zalando saavutas teises kvartalis kiirene kasvu ja parandas kasumlikkust, kuna laiendas oma elustiilikategooria pakkumisi tugeva kasvuga spordi, disaini ja ilu valdkondades. Samuti suurendati tootevalikut uute kaubamärkidega, investeeriti uutesse klientide meelt lahutavatesse tehisintellektidesse ning laiendati B2B ja B2C äri.
B2C äris on Zalando esimene kasvusammas eristuda kvaliteedi kaudu, et pakkuda parimat võimalikku ostukogemust moe ja elustiili vallas.
  • B2C äris on Zalando esimene kasvusammas eristuda kvaliteedi kaudu, et pakkuda parimat võimalikku ostukogemust moe ja elustiili vallas. Foto: Zalando
Ettevõtte aktiivsete klientide arv kasvas 2024. aasta esimese kvartali lõpuks 300 000 võrra, 49,8 miljonini.

Seotud lood

Uudised
  • 12.08.24, 09:00
Uuring: poodide ja e-poodide külastuse arv on kasvutrendis
Uuringufirma Nielsen IQ viis läbi uuringu, kust selgus, et eestlased on hakanud rohkem poode ja veebipoode külastama. Kuu jooksul käib tavaline Eesti inimene keskmiselt 13,7 korda füüsilises poes ja ostleb 1,9 korda e-poes. Eelmise aastaga võrreldes on poodide külastus pisut kasvanud ja sarnast kasvutrendi on märgata ka teistes Balti riikides.
Uudised
  • 08.08.24, 16:00
Põhjalik kaubandusuuring paljastab Eesti superostja harjumused ja eelistused
Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus.
Saated
  • 06.08.24, 14:00
Edukate e‑poodide soovitused, kuidas kasutajakogemust parandada
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" kuulame salvestust kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsilt, kus Roadly juht Kethy Bonder, Rahva Raamatu e‑äri arendusjuht Toomas R. Raist ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson rääkisid sellest, milline on täna Eesti e‑kaubanduse seis, kuidas parandada e‑poe kasutajakogemust ning kuidas on kliendikäitumine viimastel aastate muutunud ja millised on tulevikutrendid.
Saated
  • 15.07.24, 14:00
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal. Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates ka Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele