"Teeninduse teejuhi" saates võtame vaatluse alla kliendi teekonna kaardistamise ning selle, kuidas vastata kliendi ootustele sellel teekonnal. Selleks oleme saatesse kutsunud Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisaineri Mari Arnoveri ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimandi, kes jagavad kuulajatele häid praktilisi nõuandeid, millele tähelepanu pöörata. Lisaks avab saates ka Reimand Tele2 klienditeekonna täpsed sammud.
- Kliendiuuringud asutaja ja teenusedisainer Mari Arnover ja Tele2 Eesti müügikoolitaja Veiko Reimand. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, milliseid meetodeid kasutada kliendi teekonna kaardistamisel ja kokku panemisel, millised peaksid olema tiimi rollid ning kuidas kliendi teekonda üldse testida? Samuti räägitakse sellest, kuidas erinevad kliendi teekonnad füüsilises kaupluses ja e-kanalis. Saate lõpus jagatakse ka soovitusi teistele ettevõtetele, kes soovivad kliendi teekonda kaardistada või parendada.
Saadet juhib Maarit Eerme.
Kaardista kliendi teekond, et muuta töö lihtsamaks ja käive suuremaks
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.