BMW müüs juulis Euroopas rohkem elektriautosid kui Tesla
BMW on esimest korda võitnud Teslat elektriautode müüginumbrite poolest Euroopa Liidus, hoolimata sellest, et turg pole parimas hoos ning nõudlus elektriautode vastu hoopis kahaneb.
Esimene täiselektriline BMW i7 sedaan, mis pakub Teslale tõsist konkurentsi. Foto: Reuters/Scanpix
Juulis suutis BMW suurendada elektriautode müüki Euroopa Liidus 14 869 ühikuni, ent konkurent Tesla tarned seevastu langesid 16 protsenti, 14 561 ühikuni, vahendab DI.
Eesti inimesed on koondunud suurematesse keskustesse, kus ei pea igapäevaseks liikumiseks kasutama sisepõlemismootoriga sõidukit, vaid piisab ka elektriautost. Kuigi elektriautot osta ja ülal pidada võimaldaks juba paljude eestlaste sissetulek, koguvad elektrilised sõidukid enim populaarsust ettevõtjate ja kõrgema sissetulekuga inimeste seas, näitab Coop Panga Liisingu statistika.
Ülemiste keskuse siseparklas alustasid tööd Enefit Volti seitse 50 kW ja üks 22 kW elektriauto laadija ning väliparklas üks 22 kW ning üks 50 kW laadija, mille võimsus suureneb tulevikus 120 kW-le. Ülemiste keskuses on nüüd võimalik laadida korraga 20 elektriautot.
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.