• 01.10.24, 16:28

Ajale jalgu jäänud e-poega võib klientidest ilma jääda

Manuaalsed protsessid söövad raha, aega ja närve. Kui tahta konkureerida rahvusvaheliste veebipoodidega või niisamagi pakkuda head kasutajasõbralikkust, tuleb protsesse automatiseerida.
Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti.
  • Täna soovivad kliendid vastuseid oma küsimustele võimalikult kiiresti. Foto: Erik Prozes
Kas ka sinu klienditugi vastab päevast-päeva käsitsi küsimustele nagu: “Kaugel mu pakk on?” Siis tea, et oled oma süsteemidega eelmises sajandis ning rahvusvaheliste e-poodidega sa sedasi konkureerida ei suuda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele