• 11.10.24, 12:06

Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?

“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät Foto: Erakogu
E-kaubandust on lihtne mõõta – osta ei saa sularahas, jäädes anonüümseks. Igat ostu saab mõõta pakkides ning tulemused on kohe ka näha. Headel aastatel kasvab alati tarbija teadlikkus, mugavus, samuti rohkem kodumaise kaupmehe eelistamine. Nii kerkiski 2023. aastaks eestlaste e-ostlemine kohalikest e-poodidest juba 55-60% vahele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele