Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.

- Kaubanduse turunduse professor ning Oxfordi Ülikooli Saïdi ärikooli asedekaan Jonathan Reynolds Foto: Raul Mee
Kaubanduse turunduse professor ning Oxfordi Ülikooli Saïdi ärikooli asedekaan Jonathan Reynolds selgitas, et ükskõik, kus ta parasjagu on, näeb ta igal pool samu probleeme, millega ettevõtjad silmitsi seisavad. “Näen muret maksutõusude pärast ning ärilise kindlustunde pärast. Samuti näen jaekaupmeeste muret valitsuse poliitika, geopoliitiliste tingimuste ja tarneahelate pärast,“ kinnitas Reynolds. „Aga ma näen ka optimismi, samuti seda, et need väljakutsed on edukalt ületatavad, kui olla ettevõtlik ning uuendada pidevalt oma tegevust,“ selgitas professor Kaubanduse Aastakongressil ning tõi välja viis erinevat jaekaubanduse globaalset trendi, mida eestlasest kaupmees saab kõrvataha panna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.