• 18.10.24, 12:59

Tarbija eelistab väiksema suhkrusisaldusega kohukest

Tere kassipildiga kohuke on viimase kahe aasta jooksul oma müüki kasvatanud 30%, kusjuures aastas toodetakse ja müüakse neid enam kui 20 miljonit tükki.
Tere kohuke on müügil olnud juba 28 aastat
  • Tere kohuke on müügil olnud juba 28 aastat Foto: Erakogu
Müügikasvule ühte kindlat tegevust omistada ei saa. “2022 asendasime kõikidel kohukestel kakaoglasuuri eheda Belgia šokolaadiga. Lisaks parematele maitseomadustele on see palmiõli vaba,” selgitab Tere piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe, kuidas lisaks aastatepikkusele traditsioonile on müügitõus saavutatud.

Seotud lood

Uudised
  • 28.08.24, 13:07
Valio Eesti siseneb kohukeste turule
Septembris jõuab poelettidele uus Eesti piimatoode – Alma kohuke, milleni jõudmiseks kulus kohalikul piimatootjal Valio Eestil kaks aastat, 22 tonni kohupiima ja 4 tonni kakaoglasuuri. Alma kohukese koguinvesteering ulatub 2 miljoni euroni, millest veidi rohkem kui pool läks Tartu külje all asuvasse Laeva tehasesse kohukese tootmisliini rajamiseks.
Uudised
  • 22.03.24, 11:28
Toiduliidu konkursil krooniti parim kodumaine piimatoode, valmistoit ja magustoit
Parim lihatoode vahetati välja - ei vastanud reeglitele!
Eesti Parima Toiduaine juubelikonkursil selgusid 2024. aasta parimad toiduained piimatoodete, puu- ja köögiviljatoodete, valmistoitude, magustoitude, liha-, kala-, pagari- ja kondiitritoodete seas.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele