• 22.10.24, 09:58

Alampalga läbirääkimistel kokkuleppele ei jõutud

Jätkusid Eesti Tööandjate Keskliidu ja Eesti Ametiühingute Keskliidu vahelised läbirääkimised tuleva aasta alampalga üle, kuid kokkuleppele ei jõutud.
Alampalga läbirääkimistel kokkuleppele ei jõutud
  • Foto: Liis Treimann
Kohtumisel oli fookuses ettevõtete ja töötajate toimetulek kolmandat aastat kestvas majanduslanguses, samuti kriisi mõju nii ettevõtlusele kui töötajate ja nende perede heaolule järgmisel aastal. Järgmine läbirääkimistevoor toimub pärast liikmetega konsulteerimist.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.24, 10:50
Müügisektor seisab silmitsi suurimate palgakääridega
Töökuulutustes pakutav keskmine brutopalga vahemik oli 2024. aasta kolmandas kvartalis 1686–2324 eurot ehk 12% rohkem kui 2023. aastal samal ajal, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Teise kvartaliga võrreldes kerkisid palgapakkumised 8%.
Uudised
  • 03.09.24, 15:40
PALGARAPORT | Kaheksas maakonnas tegi teenindajate palk suure hüppe ülespoole
Statistikaameti teise kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonna kassapidajate-klienditeenindajate palgad on aastaga teinud suure hüppe ülespoole - keskmine mediaanpalk on tõusnud 9,2%. 8 maakonnas kasvas teenindajate palk üle 10% ning Raplamaa teenindajate palgakasv oli märkimisväärne.
Uudised
  • 26.08.24, 09:35
Kaubanduse brutopalk tõusis teises kvartalis 6%
Lisatud kommentaar!
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta teises kvartalis 2007 eurot, mis on 7,2% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kauanduse brutopalk kerkis aga 6%, 1728 euroni.
Uudised
  • 31.05.24, 15:28
Jaekettide palgaraport: kes maksab teenindajatele kõige rohkem?
Tallinnas algavad teenindajate brutotöötasud 880 eurost, millele lisandub tulemustasu ning taseme korral on töötasu märgatavalt kõrgem, tunnistas Rimi Eesti personalijuht Jaanika Raudam.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele