• 01.11.24, 15:32

Tarmo Hõbe: tarbija otsib varasemast rohkem sooduspakkumisi

Statistikaameti esialgsetel andmetel langes jaekaubanduse müügimaht septembris aastaarvestuses neli protsenti ning käesoleva aasta augustiga võrreldes viis protsenti. T1 keskuse tegevjuhi Tarmo Hõbe sõnul vajavad ostjad sooduspakkumisi ning nende najal võiks jaemüük aasta lõpus kosuda.
Tarmo Hõbe: tarbija otsib varasemast rohkem sooduspakkumisi
Hõbe märgib, et kuna ostujõud on varasemast väiksem, tahavad tarbijad enda jaoks soodsaid diile. „Täna tarbijad valivad ja võrdlevad rohkem ning mõtlevad pikemalt ette, tehes vähem emotsioonioste. Seetõttu tulevad nad outlet-poodi ja saavad ikkagi väga kvaliteetse toote, aga mõistlikuma hinnaga. Nii näeme T1-s turule vastupidist trendi, kuna oktoobris tegime viimase viie aasta külastatavuse rekordi.“

Seotud lood

Uudised
  • 02.03.23, 16:20
T1 keskuse juht: rentnikel tuleks keskuses ka ise rohkem tegutseda
Nüüdseks T1 keskust uue omaniku all üle aasta juhtinud Tarmo Hõbe sõnul saavutasid nad külastajate arvus pärast outlet'ide avamist uue taseme – keskuses käib üle 10 000 inimese päevas. Lisaks võiksid rentnikud selgelt näha, et uksest läheb mööda kaks korda rohkem inimesi kui aasta tagasi. "Ise tuleb rohkem tegutseda, mitte oodata, et klient poodi astub ja ostab."
Uudised
  • 05.04.22, 15:21
T1 juht: oleme hetkel seksikas pruut. Keskustel ees suured väljakutsed
Colliers International korraldatud Baltic Real Estate Leaders Forumi kaubanduspindade turu diskussioonipaneelis arutleti kriisi mõjust kaubandusele, tulevikuplaanidest ja kontseptsiooni muutustest.
Uudised
  • 18.01.23, 13:24
Mida ennustavad kaubanduskeskuste juhid aastaks 2023?
Uurisime, mida ootavad kaubanduskeskuste juhid aastalt 2023. Loe, mida ennustavad uueks aastaks Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann, T1 keskuse tegevjuht Tarmo Hõbe ja Astri Grupi tegevjuht Kairi Toom.
Uudised
  • 27.06.22, 09:24
T1 keskus muudab nime
Tallinnas asuv kaubandus- ja meelelahutuskeskus kasutab edaspidi nime „T1 keskus“ või lühidalt „T1“, mis asendavad algset nime „T1 Mall of Tallinn“.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele