• 04.11.24, 10:21

Vaid iga neljas elanik eelistab klienditeenindajaga kassat

Eesti elanikud on selgelt iseteeninduse usku: vaid iga neljas eelistab maksta klienditeenindajaga kassas. Eelistatuim ostlemisviis (29%) on ostupuldiga skaneerides ning iseteeninduses makstes, selgub Kantar Emori jaekaubanduse seireuuringust.
Ostupultide kasutamine on klientide seas saanud üha populaarsemaks
  • Ostupultide kasutamine on klientide seas saanud üha populaarsemaks Foto: Raul Mee
Skaneerimist ja makset iseteeninduses eelistab neljandik vastanutest ning ülejäänud 21 protsenti märkis peamiseks eelistuseks mobiilirakenduse abil ostlemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.03.24, 16:33
Tehnoloogiliste lahenduste hoog kauplustes üha kasvab: juba tabab tehisintellekt oma kullipilguga kadusid ja varguseid ostukorvis
Viimastel aastatel on jaekettides rakendatud nii palju automatiseerimislahendusi, et tundub – no kuhu veel edasi? Kuid võimalused jaekaupluste tegevuse tõhustamiseks pole kaugeltki lõppenud, uusi tehnoloogiaid katsetatakse pidevalt ning võetakse neid ka kasutusele.
Uudised
  • 14.07.23, 10:39
Kaupade ostmisel eelistatakse endiselt personaalset klienditeenindust
Dive Eesti uuris eestlaste iseteenindus võimaluste kasutamise harjumusi nii kaupade kui teenuste ostmisel. Kuigi suurem osa eestlastest kasutaks iseteenindust meeleldi, saavad tihtipeale takistuseks kassade tehnilised probleemid ning pakutavate teenuste piiratud valik, kirjutab Dive Eesti juht Marilyn Uleksin.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele