Sellest nädalast saab Eesti jätkusuutlikumaks brändiks valitud Rimi e-poes näha piima- ja munatoodete CO2 jalajälge.

- Rimi Baltikumi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juht Katrin Bats. Foto: Raul Mee
„Igal tootel, mida poest ostame, on lisaks hinnale ka oma süsinikujalajälg ja keskkonnamõju, sest tootmine tekitab heiteid, mis soodustavad kliimamuutusi. Teadmine tootmise mõjust aitab teha keskkonnasäästu aspektist teadlikumaid valikuid,“ selgitas Rimi Baltikumi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juht Katrin Bats. Ta selgitas, et valides väiksema süsinikujalajäljega tooteid, saab igaüks aidata vähendada kasvuhoonegaaside heitkoguseid ja panustada kliimamuutuste pidurdamisse, et hoida planeeti tulevaste põlvkondade jaoks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. novembrist hakkab äsja Eesti parimaks jätkusuutlikkuse juhiks valitud Katrin Bats vedama Rimi jätkusuutlikkuse arendust Baltikumi tasandil. Uues rollis hakkab Katrin arendama jätkusuutlikkuse strateegiaid kogu Balti regioonis, samal ajal jätkab aga ka Rimi Eesti jätkusuutlikkuse töö juhtimist.
Rimi emafirma ICA Grupp võtab sellest aastast kasutusele teaduspõhised kliimaeesmärgid, et aidata kaasa Pariisi kliimakokkuleppe saavutamisele.
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et kuigi Skandinaavia on kestlikkuse teemadel rohkem eeskujuks, on Eesti seotus Skandinaaviaga aidanud teha olulisi arenguid.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.