Sellest nädalast saab Eesti jätkusuutlikumaks brändiks valitud Rimi e-poes näha piima- ja munatoodete CO2 jalajälge.
- Rimi Baltikumi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juht Katrin Bats. Foto: Raul Mee
„Igal tootel, mida poest ostame, on lisaks hinnale ka oma süsinikujalajälg ja keskkonnamõju, sest tootmine tekitab heiteid, mis soodustavad kliimamuutusi. Teadmine tootmise mõjust aitab teha keskkonnasäästu aspektist teadlikumaid valikuid,“ selgitas Rimi Baltikumi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juht Katrin Bats. Ta selgitas, et valides väiksema süsinikujalajäljega tooteid, saab igaüks aidata vähendada kasvuhoonegaaside heitkoguseid ja panustada kliimamuutuste pidurdamisse, et hoida planeeti tulevaste põlvkondade jaoks.
Seotud lood
Alates 1. novembrist hakkab äsja Eesti parimaks jätkusuutlikkuse juhiks valitud Katrin Bats vedama Rimi jätkusuutlikkuse arendust Baltikumi tasandil. Uues rollis hakkab Katrin arendama jätkusuutlikkuse strateegiaid kogu Balti regioonis, samal ajal jätkab aga ka Rimi Eesti jätkusuutlikkuse töö juhtimist.
Rimi emafirma ICA Grupp võtab sellest aastast kasutusele teaduspõhised kliimaeesmärgid, et aidata kaasa Pariisi kliimakokkuleppe saavutamisele.
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et kuigi Skandinaavia on kestlikkuse teemadel rohkem eeskujuks, on Eesti seotus Skandinaaviaga aidanud teha olulisi arenguid.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.