• 01.11.24, 10:45

Katrin Bats liigub Rimi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juhiks

Alates 1. novembrist hakkab äsja Eesti parimaks jätkusuutlikkuse juhiks valitud Katrin Bats vedama Rimi jätkusuutlikkuse arendust Baltikumi tasandil. Uues rollis hakkab Katrin arendama jätkusuutlikkuse strateegiaid kogu Balti regioonis, samal ajal jätkab aga ka Rimi Eesti jätkusuutlikkuse töö juhtimist.
Katrin Bats liigub Rimi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juhiks
Rimi Eesti tegevjuhi Kristel Metsa sõnul tehakse Rimis iga päev tööd selle nimel, et muuta ettevõtte tegevus veelgi vastutustundlikumaks ja kestlikumaks. “Katrini pikaaegne töö ja pühendumus jätkusuutlikkuse valdkonnas laienevad nüüd Eestist kaugemale. Mul on hea meel, et ta aitab ellu viia ambitsioonikamaid samme kogu Baltikumi tasandil, et jätkusuutlikkus muutuks normiks meie kõigi jaoks,” ütles Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 10:18
Rimi juht Kristel Mets: tulu teenimine on äri normaalne osa
On tugev surve tagada tarbijatele taskukohaste hindadega toiduained, mida on Eestis üha raskem pakkuda võrreldes paljude teiste Euroopa riikidega, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.
Saated
  • 18.10.24, 10:59
Kestlikkuse juht: meie tugevuseks on tahe olla innovaatiline
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et kuigi Skandinaavia on kestlikkuse teemadel rohkem eeskujuks, on Eesti seotus Skandinaaviaga aidanud teha olulisi arenguid.
Uudised
  • 03.06.24, 11:52
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Saated
  • 16.09.24, 15:29
Vastutustundlik ettevõtlus määrab ettevõtte usaldusväärsuse ja edu
Uued juhid on kursis keskkonnamõjudega ning peavad sotsiaalset vastutust oluliseks, eriti oluliseks peetakse täna vastutustundlikku ettevõtlust, millest räägiti saates “Juhtimisaudit”.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele