• 01.11.24, 10:45

Katrin Bats liigub Rimi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juhiks

Alates 1. novembrist hakkab äsja Eesti parimaks jätkusuutlikkuse juhiks valitud Katrin Bats vedama Rimi jätkusuutlikkuse arendust Baltikumi tasandil. Uues rollis hakkab Katrin arendama jätkusuutlikkuse strateegiaid kogu Balti regioonis, samal ajal jätkab aga ka Rimi Eesti jätkusuutlikkuse töö juhtimist.
Katrin Bats liigub Rimi jätkusuutlikkuse strateegia ja arenduse juhiks
Rimi Eesti tegevjuhi Kristel Metsa sõnul tehakse Rimis iga päev tööd selle nimel, et muuta ettevõtte tegevus veelgi vastutustundlikumaks ja kestlikumaks. “Katrini pikaaegne töö ja pühendumus jätkusuutlikkuse valdkonnas laienevad nüüd Eestist kaugemale. Mul on hea meel, et ta aitab ellu viia ambitsioonikamaid samme kogu Baltikumi tasandil, et jätkusuutlikkus muutuks normiks meie kõigi jaoks,” ütles Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 10:18
Rimi juht Kristel Mets: tulu teenimine on äri normaalne osa
On tugev surve tagada tarbijatele taskukohaste hindadega toiduained, mida on Eestis üha raskem pakkuda võrreldes paljude teiste Euroopa riikidega, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.
Saated
  • 18.10.24, 10:59
Kestlikkuse juht: meie tugevuseks on tahe olla innovaatiline
Rimi jätkusuutlikkuse juht Katrin Bats rääkis, et kuigi Skandinaavia on kestlikkuse teemadel rohkem eeskujuks, on Eesti seotus Skandinaaviaga aidanud teha olulisi arenguid.
Uudised
  • 03.06.24, 11:52
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Saated
  • 16.09.24, 15:29
Vastutustundlik ettevõtlus määrab ettevõtte usaldusväärsuse ja edu
Uued juhid on kursis keskkonnamõjudega ning peavad sotsiaalset vastutust oluliseks, eriti oluliseks peetakse täna vastutustundlikku ettevõtlust, millest räägiti saates “Juhtimisaudit”.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele