• 19.11.24, 14:36

Pakendikeskuse hea huumor aitab ka käibe langust taluda

Humoorikate reklaamidega aasta turundusteo tiitli võitnud Pakendikeskuse tänavune käive tuleb eelmisest aastast väiksem, mida mõjutab muu hulgas jaekettide müügimahtude langus, rääkis ettevõtte juht Lauri Maaring.
Kaader Pakendikeskuse reklaamklipist.
  • Kaader Pakendikeskuse reklaamklipist. Foto: Laura Reiter
“Samuti on meie tootmisettevõtete klientide mahud viimastel aastatel kukkunud. Kui mõni aeg tagasi näiteks viisime 10 kasti pakkematerjali, siis täna viime 7,” ilmestas Maaring Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele