DPD Eesti paneb esimese Balti riigina robotid pakke sorteerima
DPD Eesti käivitab Baltimaade esimese logistikaettevõttena oma sorteerimiskeskuses robotsorteerimise. Robotid kasvatavad nii efektiivsust, täpsust kui ka paindlikkust, võimaldades pakimahu tipuaegadel suureneva koormusega paremini toime tulla.
DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi sõnul on tegemist tulevikutehnoloogiaga, mis on ühtviisi kuluefektiivne kui ka traditsioonilistest lahendustest kiirema tasuvusajaga. „Robotlahenduse suurimaks eeliseks on pakkide läbilaskevõime märkimisväärne paranemine. See võimaldab meil teenindada suuremaid mahte ning olla senise sorteerimisprotsessiga võrreldes veelgi kiirem ja täpsem,“ ütles Kirss.
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Kullerid tarnivad sageli e-kaubanduse pakke, mille populaarsus on Eestis jätkuv: on selgunud, et 69% Eesti elanikest tellib kaupu veebikaubamajadest. Täna tähistatakse kullerite päeva, et tuua tähelepanu kulleri ameti olulisusele ning tunnustada neid, kes on selle ameti valinud.
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi täna e‑kaupmees neid võimalusi ära kasutab. Selleks oleme saatesse kutsunud käitumisteaduste eksperdi Heidi Reinsoni.
Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.