• 16.01.25, 11:19

DPD Eesti paneb esimese Balti riigina robotid pakke sorteerima

DPD Eesti käivitab Baltimaade esimese logistikaettevõttena oma sorteerimiskeskuses robotsorteerimise. Robotid kasvatavad nii efektiivsust, täpsust kui ka paindlikkust, võimaldades pakimahu tipuaegadel suureneva koormusega paremini toime tulla.
DPD Eesti paneb esimese Balti riigina robotid pakke sorteerima
DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi sõnul on tegemist tulevikutehnoloogiaga, mis on ühtviisi kuluefektiivne kui ka traditsioonilistest lahendustest kiirema tasuvusajaga. „Robotlahenduse suurimaks eeliseks on pakkide läbilaskevõime märkimisväärne paranemine. See võimaldab meil teenindada suuremaid mahte ning olla senise sorteerimisprotsessiga võrreldes veelgi kiirem ja täpsem,“ ütles Kirss.

Seotud lood

Saated
  • 24.12.24, 14:00
On raske, kuid Eesti e‑kaupmees on hästi kohanenud
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Uudised
  • 15.11.24, 12:07
Ligi kolmveerand elanikkonnast kasutab pakiveoteenust
Kullerid tarnivad sageli e-kaubanduse pakke, mille populaarsus on Eestis jätkuv: on selgunud, et 69% Eesti elanikest tellib kaupu veebikaubamajadest. Täna tähistatakse kullerite päeva, et tuua tähelepanu kulleri ameti olulisusele ning tunnustada neid, kes on selle ameti valinud.
Saated
  • 01.10.24, 14:00
Kuidas ikkagi mõjutada tarbijat ostu e‑poest sooritama?
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi täna e‑kaupmees neid võimalusi ära kasutab. Selleks oleme saatesse kutsunud käitumisteaduste eksperdi Heidi Reinsoni.
Uudised
  • 08.08.24, 16:00
Põhjalik kaubandusuuring paljastab Eesti superostja harjumused ja eelistused
Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele