• 01.10.24, 14:00

Kuidas ikkagi mõjutada tarbijat ostu e‑poest sooritama?

Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi täna e‑kaupmees neid võimalusi ära kasutab. Selleks oleme saatesse kutsunud käitumisteaduste eksperdi Heidi Reinsoni.
Käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson ja DPD Eesti müügi- ja turundusdirektor Janek Kivimurd.
  • Käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson ja DPD Eesti müügi- ja turundusdirektor Janek Kivimurd. Foto: Äripäev
Saates saavad vastused ka küsimused, mis täna päriselt tarbijaid mõjutab, kuidas hinnad ja reklaam mõjutavad ostlemist, kuidas muuta vaatamised ostuks, kui lihtne on tarbijakäitumist muuta. Lisaks arutletakse selle üle, kuidas tehnoloogiline areng mõjutab tarbijakäitumist ning kuidas ostust loobumise vastu võidelda ja kas lojaalsus kui selline üldse eksisteerib.
Saadet juhtis külalissaatejuht DPD Eesti müügi- ja turundusdirektor Janek Kivimurd.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuidas ikkagi mõjutada tarbijat ostu e‑poest sooritama?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele