• 23.01.25, 09:43

Möödunud aasta oli Volkswageni jaoks parim müügiaasta Eestis

Volkswageni maaletooja Moller Baltic Import tarnis 2024. aastal klientideni 2214 sõiduautot, mis on 84% enam, kui 2023. aastal. Rekordiline müügitulemus tõstis Volkswageni kolmandale positsioonile uute sõiduautode müügis.
Uusim mudel on tulemas turule sel aastal
  • Uusim mudel on tulemas turule sel aastal
  • Foto: Volkswagen
Eestis müüdud Volkswageni sõiduautodest 40% moodustas möödunud aastal turule tulnud uus Volkswagen Tiguan – klientidele anti üle 883 Tiguani, mis on pea seitse korda rohkem, kui eelneval aastal. Tiguan oli populaarseim Volkswageni sõiduauto ka Baltikumi üleselt – mudeli uusversioon tõusis Baltikumi neljandaks enimmüüdud sõiduautoks ja kolmandaks enimmüüdud mudeliks linnamaasturite kategoorias.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.25, 12:02
Auto Bassadone tegevjuht Veiko Karu: tänavusi automüügiprognoose ei tasu nii pessimistlikuks hinnata
Möödunud aasta viimases kvartalis tehti muljetavaldav müügitulemus nii uute kui kasutatud sõidukite müügis ning automüüjatel oli põhjust rõõmustada. Samas ei pruugi see 2025. aasta tulemusi nii tugevalt mõjutada, kui mitmed automüüjad prognoosivad.
Uudised
  • 09.01.25, 09:44
Kasutatud autode müük tegi möödunud aastal rekordi
Uudised
  • 04.12.24, 11:21
Coopi kaupluste juurde rajatakse elektriautode laadimisvõrgustik
Coop ja Elektrum Drive käivitavad tuleval aastal Eestis seni suurima elektriautode laadimisjaamade rajamise projekti, mille käigus paigaldab Elektrum kahe aasta jooksul laadimisjaamad enam kui 200 Coopi kaupluse juurde üle kogu riigi.
Uudised
  • 26.11.24, 11:06
Hüpe autoturul: isegi proovissõiduks on raske aega saada
Vähem kui poolteist kuud enne automaksu ja autode registreerimismaksu kehtima hakkamist on kõige aktiivsemad autoostjad need, kes jahivad endale suuremat autot. Inimeste suurt huvi näitab 80% tõusnud proovisõitude ning samaväärselt kasvanud tellimuste arv.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele