Elavnenud turism julgustas Tallinki investeerima reisijamugavusse 8 miljonit eurot
Möödunud nädalal naasis liinile uuenduskuuri läbinud Tallink Silja Line’i laev Baltic Princess. Kokku investeeriti laeva avalike alade ja kaupluste uuendamisse 8 miljonit eurot.
“Keskendusime seekord suuresti peamiste reisijate alade uuendamisele, et pakkuda meie külalistele veelgi meeldivamat reisikogemust. Uuendused on reisijatele pardale astudes kohe nähtavad – uue ilme saanud laeva restoranid ja poed pakuvad paremat teenindust ja nauditavamat reisielamust. Meil on hea meel tervitada meie häid reisijaid uuenduskuuri läbinud veelgi mõnusama Baltic Princessi pardal,” ütles Baltic Princessi intendant Taru Backman.
“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
Möödunud aasta ei olnud Horeca sektori ettevõtete jaoks erilsielt edukas – oma rolli mängisid siin vähenenud sisetarbimine ja käibemaksumäärade tõus Eestis ja Leedus.
Tänavuses kõige kiiremini kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOP-is oli 1300 ettevõtte hulgas 352 kaubanduse ja HoReCa ettevõtet, kes tegid möödunud aastal kõige kiiremad ja vihasemad tulemused.
Riigi rahandus ja majandus on kreenis, aga me ei tegele selle parandamise, vaid süvendamisega, suurendades ettevõtete ja ka riigi halduskulusid, kirjutab hotellide ja restoranide liidu (EHRL) tegevjuht Killu Maidla.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.