• 17.09.24, 16:28

Eften müüs võlgades Hortese hoone 4,7 miljoni euroga

Efteni kinnisvarafond müüs Lasnamäe kaubanduspargis oleva hoone. Kinnistu hinnaks kujunes 4,7 miljonit eurot, mis on 7% alla selle bilansilist väärtust.
Aianduskauba müüja Hortes avas Lasnamäel poe 2019. aasta sügisel.
  • Aianduskauba müüja Hortes avas Lasnamäel poe 2019. aasta sügisel. Foto: Liis Treimann
Augustis teatas Eften, et müüs hoone maha, sest sealne üürnik Hortes jäi neile veerand miljonit eurot võlgu. Kinnistu bilansiline väärtus moodustab 1,3% kogu EfTEN Real Estate Fundi konsolideeritud kinnisvarainvesteeringute mahust, teatas ettevõte.

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.24, 11:00
EfTEN müüs Hortese hoone maha
EfTEN Real Estate Fundi tütarfirma müüs Tähesaju kaubanduspargis ära kinnistu, kus tegutses neile üüri võlgu jäänud aiandus- ja sisustuskaupa müüv Hortes, teatas Eften börsile.
Uudised
  • 10.07.24, 10:15
Horteselt nõutakse kopsakat üürivõlga
Esmaspäeval esitasid fondi tütarettevõtjad EfTEN Seljaku ja EfTEN Tähesaju tee üürnikule – aktsiaseltsile Hortes, teated võla tasumise nõude, viivise nõude, üürileandja pandiõiguse teostamise ja üürilepingu ülesütlemise kohta, andes üürnikule lepingujärgselt täiendava 30päevase tähtaja võlgnevuse likvideerimiseks.
Uudised
  • 08.08.24, 16:15
Hortese päevad kopsaka üürivõla maksmiseks said läbi
Börsil kaubeldav kinnisvarafond EfTEN Real Estate Fund andis üüriga võlgu jäänud Hortese aianduskeskusele 30 päeva, et võlg ära maksta. Need päevad on nüüd möödas, kirjutab Äripäev.
TOP
  • 10.09.24, 15:09
TOP 29 jaekaubanduse maksuvõlgased. Suurim võlg on ligi 600 000 eurot
Kaubandus.ee koostöös Äripäeva Infopangaga pani kokku jaekaubanduse maksuvõlglaste TOPi, kus toome lugejateni 29 jaekaubanduse maksuvõlgast, kelle võlg riigi ees on enam kui 10 000 eurot ning nendest kahekümne ettevõtte maksuvõlg on ajatatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele