• 11.07.24, 09:00

Raske aasta seljatanud Wendre vähendas megakahjumit

Vooditarvete tootja Wendre teatas, et lõpetas mulluse aasta küll kahjumiga, ent arvestades maailmamajanduse olukorda ning inflatsioonimuresid, võib selle resultaadiga rahule jääda.
Ettevõtja Peter Hunt Pärnus asuvas Wendre tehases.
  • Ettevõtja Peter Hunt Pärnus asuvas Wendre tehases. Foto: Eiko Kink
Firma aruandes seisab, et Wendre mullune käive oli 57 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2022. aastaga, mil firma teenis 62,6 miljonit eurot. Müügimaht kukkus enim Suurbritannias ja Ameerika Ühendriikides.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 05.07.24, 11:30
Jalatsimüüja kasvatas käivet ja kasumit
NS-Kinga kaupluseketti omav NITTIS OÜ teenis 2023. aastal pea 11 miljoni eurose käibe juures üle 1,2 miljoni euro ärikasumit. Mullusega võrreldes kasvas ettevõtte müügitulu 6,6%, siis oli nende müügitulu 10,3 miljonit ja ärikasum 300 tuhat eurot.
Majandustulemused
  • 10.07.24, 15:35
Sanitex parandas tulemust
Sanitex teenis 2023. aastal 269,4 miljoni eurose käibe juures 2,8 miljonit eurot ärikahjumit. Mullusega võrreldes kasvas ettevõtte müügitulu 1,7%. 2022. aastal oli ettevõtte müügitulu 264,8 miljonit ja ärikahjum 4,3 miljonit eurot.
Majandustulemused
  • 03.07.24, 11:00
Ilukaubamaja teenis üle poole miljoni euro kasumit
Ilukaubamaja Tradehouse teenis 2023. aastal 23,2 miljoni eurose käibe juures 0,66 miljonit eurot ärikasumit. Mullusega võrreldes ettevõtte müügitulu kasvas pea 8% - aasta varem oli nende müügitulu 21,3 miljonit ja ärikasum 0,55 miljonit eurot.
Majandustulemused
  • 02.07.24, 16:15
Pakendikeskus teenis rekordilise kasumi
Pakendikeskusel, mida tabas möödunud aasta kevadel laohoone põleng, õnnestus aastaga kasvatada kasumit napilt alla 30% – 2,9 miljonilt eurolt 3,7 miljoni euroni. See on läbi aegade suurim teenitud kasum.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele