Hea toote eest maksavad kliendid meeleldi kõrgemat hinda. Oma kvaliteetse toote konkurentidest odavalt müümine võib aga hoopis oodatust vastupidise efekti anda, rääkis ettevõtja ja koolitaja Jakob Saks.
“Hind sümboliseerib meie alateadvuses väärtust. Kui midagi on hea, siis ta peab olema kallis, sest muidu ei osteta seda, inimesed ei usu sellesse, et on parem. Miks ta siis nii odav on, kui ta nii hea on?” selgitas Saks Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus andis ta ka nõu, kuidas kliente hinnatõusust teavitada ning tõi näiteks, kuidas ta enda ettevõttes hinnatõuse planeerinud on. Samuti rääkis Saks, mis on praeguse üldise hinnatõusu taga ja miks jääb tema hinnangul inflatsioon pikemaks ajaks kõrgeks.
Foto autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.