• 20.02.24, 14:00

E-poe kliendi teekond: Olulised nüansid, millega peab arvestama

Seekordses "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu e‑poe kliendi teekonnast ning selle erinevatest etappidest.
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
  • WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp ja saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest. Foto: Äripäev
Kuuleme seda, kust üldse kliendi teekond algab ning kui palju peaks panustama üldse sellele, et kliendid e‑poe üles leiaksid. Samuti räägitakse ka e‑poe reklaamimisest, kampaaniate kaudu klientide veebilehele toomisest kui ka analüüsimisest, kes ja kust kliendid e‑poodi saabusid.
WOW Digitali turundusstrateeg Anni Parksepp soovitab saates suurtel e‑poodidel rõhku panna enda brändile ning väikestel e‑poodidel keskenduda konkreetse toote väärtuse pakkumisele kliendile.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp, Maksekeskusest.
E-poe klienditeekond: olulised nüansid, millega peab arvestama
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele