Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine ei ole aktuaalne ainult märtsikuu kontekstis.
- Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv, saatejuht Alyona Stadnik ja Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik. Foto: Äripäev
Äripäeva raadiosaates "Teeninduse teejuht" jagab Hea teeninduse kuu eestvedaja Urmas Kõiv pikaajalisest algatusest ning peegeldab teeninduse muutmist kahe aastakümne jooksul. Saates toob Tele2 Eesti tunnustatud teenindaja Priit Allik oma kogemust, mismoodi teenindajad tunnustatakse, kuidas tagada nende töö kvaliteet ja hoida neid vaimselt vormis, et pakkuda klientidele parimat kogemust.
Saates tuleb juttu ka sellest, kuidas teenindaja saab teha ettevõttes karjääri ning kuidas Tele2 toetab oma töötajate arengut.
Urmas Kõiv räägib saates veel, et hea teenindusega ettevõttes on reeglina ka hea töökeskkond.
Millised on hea teeninduse alustalad ning kui keeruline või lihtne on olla hea teenindaja ja pakkuda head teenindust? Mismoodi saab hea teenindaja teha ettevõttes karjääri?
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.