Saates "Teeninduse teejuht" tõdeb Tele2 erakliendimüügi ja klienditeeninduse juht Kristi Juhandi, et inimesed väärtustavad esindust kanalina päris kõrgelt ning ta usub, et tulevikus hakatakse seda veelgi rohkem väärtustama.
- Kristi Juhandi ja Alyona Stadnik. Foto: Äripäev
Juhandi sõnul soovivad inimesed suhelda otse, inimfaktor ja naeratav teenindaja on nende jaoks oluline. 12 aastat Tele2 töötanud Juhandi avab saates kliendisuhtluse telgitaguseid ning jagab, kuidas eelistused ja suhtluskanalid on ajas muutunud. Samuti räägib ta sellest, kuidas klientide vajadusi paremini kaardistada. Kristi Juhandi kogemuslugu näitab, et klienditeenindus ei ole pelgalt tugi – see on ka müügi tugisammas. Kuulajatele antakse aimu nii tagasilöökidest kui ka edulugudest. Saates tuleb juttu sellest, kuidas elas Tele2 üle koroona aega, kuidas on nad sellel perioodil rakendanud töötajaid nõnda, et klienditeeninduse kvaliteet kannatada ei saaks.
Kuidas muuta oma teenindust kliendisõbralikumaks? Mida toob kaasa tehisintellekt? Mida saame täna võtta kasutusse Euroopalt või Põhjamaadelt? Saatekülaline Tele2 erakliendi müügi ja teeninduse juht Kristi Juhandi avab saates kliendisuhtluse telgitaguseid, ta jagab, kuidas eelistused ja suhtluskanalid on ajas muutunud ning kuidas klientide vajadusi paremini kaardistada.
Saadet juhib Alyona Stadnik.
Kauplus meeldib e-poest rohkem: inimene on müügi tugisammas