• ST
  • 04.06.18, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kauba tagastamiseks on ka lihtsam moodus

Tänaseks on paljud e-poed loonud klientidele kaupade tagastamise pakiautomaadi kaudu äärmiselt mugavaks. Omniva selgitab, kuidas see praktikas töötab.
Kauba tagastamiseks on ka lihtsam moodus
Isegi kogenud veebipoodlejatel tuleb aeg-ajalt ette olukordi, kui tellitud tooted ei osutu sobivaks ning tellimus oleks vaja tagastada. Tagastusprotsess on aga paljude klientide silmis midagi keerulist ning tülikat. Paljud e-poed on aga tänaseks loonud pakiautomaatide kaudu äärmiselt mugavad tagastusvõimalused, mis oluliselt lihtustavad kogu ostuprotsessi.
Tavaliselt käib pakiautomaadi kaudu tellimuse tagastamine väga lihtsalt. Tihti on pakiautomaati jõudnud pakist teatavas SMS-is lisaks uksekoodile kirjas kohe ka tagastuskood. Ebasobiva toote korral tasub ainult sellega pakiautomaadi juurde naasta ning tagastuskoodi abil pakk tagasi automaati asetada. Kaupa saab üldjuhul tagastada 14 päeva jooksul, kuid tagastustingimustega tuleks tutvuda konkreetses e-poes.
Omniva pakiautomaadipõhised tagastuslahendused on jõudnud isegi välismaiste e-poodideni. Näiteks on tagastuslahendusi pakkuv rahvusvaheline platvorm ReBound Returns valinud toodete tagastuse osas partneriks just Omniva, tuues oma valikus välja Eesti suurimat ja kasvavat pakiautomaadivõrgustikku.
ReBound Returns osutab teenuseid erinevatele e-poodidele, muuhulgas ka Suurbritannia e-kaubanduse gigandile ASOS. Seega on nüüd ka ASOS-est kaupu tellinud klientidel mugav ja käepärane võimalus üle kogu Baltikumi tagastada mittesobivaid tooteid meie pakiautomaatide vahendusel.
Kindlus e-poodides ostlemisel ning kauba tagastusvõimalustes on tarnelahenduste kõrval oluliseks e-kaubanduse mõjutajaks.
Kuidas tagastada ASOS-est tellitud kaupa?
ASOS-e tellimuse puhul saab tellija nüüd e-kirjaga info tagastamise võimaluste kohta, sealhulgas ka lingi ReBoundreturns tagastuste lehele. Juhul kui ostja soovib kaupa tagastada, tasub tal selleks minna tagastuste lehele, end identifitseerida (tellimuse number, tellija nimi jne) ning valida tagastusviis. Seejärel saadetakse talle SMS-iga kood, mille abil saab klient tagastatava kauba ükskõik millisesse Omniva pakiautomaati viia.
On juba teada tuntud tõde, et Baltikumi kliendid eelistavad pakkide saamise ja saatmise kanalina pakiautomaati ning Omniva kasuks räägib suurim pakiautomaatide võrgustik nii Eestis kui kogu Baltikumis.
Omnival on 350 pakiautomaati Baltikumis ning tänavu on plaanis võrgustikku oluliselt laiendada, jõudes pakiautomaatidega klientidele veelgi lähemale.
Loe tagastuse kohta lisa SIIT.

Seotud lood

Uudised
  • 25.05.18, 08:42
Kauba tagastamine e-poele peaks olema muretu
Mis iganes põhjusel kaup ostjale ei sobi, peaks selle tagastamine olema e-poele sama lihtne ja muretu nagu hambapesu, ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Signe Kõiv.
Uudised
  • 25.05.18, 11:45
Omni-channel on kaupmeestele suur väljakutse
5. – 6. juunil Londonis toimuva Deliveri konverents ja messi tegevjuht Stephane Tomczak rääkis, et kliki ja korja on kaupmeestele peamiseks murekohaks. Ta näeb, et sinna suunas liigutakse, kuid see on suur väljakutse.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele