• ST
  • 25.01.21, 09:00

E-pood nagu rätsepa tehtud ülikond, igale kliendile personaliseeritult

Trükikoja e-poodi luues tundub ülesanne ainult alguses kiiresti lahendatav – korralda tarneahel, rühmita tooted, lisa oluline info, pildid ja hoolitse selle eest, et külastajal oleks mugav ostu sooritada. Trükiste puhul jääb sellest siiski väheks, kuna e-pood peab lahendama ka kliendi nõustamise ja automatiseerima kogu tootmisprotsessi või vähemalt olulised osad sellest.
E-pood nagu rätsepa tehtud ülikond, igale kliendile personaliseeritult
  • Foto: KY
Trükkijal pole riiulitel valmis kaupa. Hoopis e-poes ostu sooritaja on see, kes käivitab oma tellimusega kauba tootmisprotsessi. Tarkvaraliselt ning vastavate tootmisseadmete komplekteerimisega on tehtud võimalikuks protsessi käivitamine väljastpoolt ettevõtet, nii et tulemuseks oleks valmis toode.
Väliselt on trükikoja e-pood nagu ülejäänudki. Poe lehekülgedelt saab valida, milliste mõõtude, kasutatavate materjalide või köitega trükist soovitakse. Kasutada saab nii olemasolevaid kujundusi kui ka serverisse uusi faile laadida ning sealt edasi toimetab automaatika.
Nagu mujalgi, toimub selliste e-poodide puhul pidev tootevaliku avardamine käsikäes kasutusmugavuse parandamisega, kuni jõutakse märkamatult olukorrani, kus valikute rohkus hakkab kasutusmugavust vähendama, sest suuremad trükitööstuse e-poed pakuvad juba miljoneid erinevaid tooteid.
Aga asjal on teinegi oluline külg – iga klient kasutab igapäevatöös aja jooksul väljakujunenud ja parimaid tulemusi andvaid vahendeid ja ilmselgelt pole kõigil neid pakutavaid miljoneid trükisevariante vaja. Liiga palju valikuid ei ole alati hea, sest võib tekitada lahenduse otsimisel liigset ajakulu.
Aitame jõuda lihtsa e-poe juurde tagasi?
Granos lähtusime varasemast kogemusest ja enne, kui tegime laia tootevalikuga B2C poe, käivitasime mitmele kliendile ainult nende endi toodetega personaalse e-poe. Kasutatav tarkvara võimaldab luua selliseid poode tegelikult piiramatul arvul.
Sellises poes tehakse serverisse valmis toodete kujunduspõhjad, mida siis hilisema töö käigus üha uuesti personaliseerida saab. Erinevad tooted grupeeritakse vastavalt kliendi soovile. Näiteks kampaania toimumisaja, nime või toodete tehniliste parameetrite järgi.
Personaalne e-pood ei piira kuidagi erinevate trükiste hulka, kuid hoiab kujundusmallid kiiresti leitavatena. Samuti puuduvad seal rahvusvaheliste poodide vilkuvad reklaamid ning üleliigsed, sageli asjassepuutumatud, valikuvõimalused. Sellise e-poe sortimenti sobivad pea kõikmõeldavad trükised – visiitkaardid, kinkekaardid, kutsed, koolitusmaterjalid, diplomid, kampaaniatrükised kauplustele, kataloogid, raamatud jne.
Tallinnas Mustamäel Grano esinduses on e-poe klientidel lihtne soovi korral ka müügiosakonnalt nõu küsida ning kiirelt erinevate trükiste ja materjalide näidistega tutvuda.
Tellimiskeskkonna ja tootmise tarkvarapõhine sidumine annab mõistlikud hinnad ning paindlikud tähtajad ilma ökoloogilist jalajälge kasvatamata.
Tunned huvi oma ettevõttele personaliseeritud e-poe vastu, võta ühendust:
Arvo Pihl
[email protected]
https://grano.ee/

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele