Autor: Helen Külaots • 3. juuli 2024

Selveri kaupluste külastatavus on aegade kõrgeimal tasemel

Sel aastal on Selveri kauplustest sooritanud oste üle 630 000 püsikliendi ning keskmiselt tehakse Selveri 73 kaupluses iga päev 120 000 ostu. Selveri juht Kristi Lomp räägib lähemalt.
Selveri kaupluste külastatavus on aegade kõrgeimal tasemel
Foto: Hendrik Osula

Selver on teinud selle nimel kõvasti tööd, et pakkuda klientidele väga hea hinnaga kvaliteetset ostukorvi. Lombi sõnul on püsikliendid olnud alati teadlikud Selveri headest pakkumistest ja laiast kaubavalikust: „Oleme alati eristunud suurepärase kvaliteedi, kõige suurema kaubavaliku ning parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Nüüdseks ongi Selverist saanud eestlaste esimene valik igapäevaostude tegemisel," kinnitab Lomp.

Kliendid teevad teadlikke ja tarku ostuvalikuid. "Inimesed mõtlevad praegusel ajal väga majanduslikult ning teevad mõistlikke otsuseid,“ ütleb Lomp ning lisab, et see ei tähenda pelgalt seda, et valitakse ostukorvi kõige soodsam toode, vaid lähtutakse suuresti hinna ja kvaliteedi suhtest ning teistest kliendi jaoks olulistest aspektidest, näiteks toote päritolu või koostisosad.

Lombi sõnul on Selver kummutanud müüdi kõrgest hinnatasemest ning kliendid on teadvustanud, et igaüks saab enda valikute najal kujundada sobiva hinnaga ostukorvi.

"Üks osa klientidest otsib kollast ja oranži hinnasilti, teised otsivad premium tooteid ning kolmandad eestimaist ja väiketootjate kaupa,“ analüüsib Lomp ostjate profiile.

Kui vaadelda Selveri enim müünud tooteid, siis väga paljudes igapäeva ostukorvi kuuluvates kategooriates on esiotsas püsivalt hea tavahinnaga tooted. Näiteks piima-, juustu-, liha- ja kalatoodete ning leiva-saia puhul.

Klientide ostukorvist moodustavad püsivalt hea tavahinnaga tooted ca 12%. "On tõeliselt hea meel, et meie pingutused on vilja kandnud ning inimesed on uue kontseptsiooni väga hästi vastu võtnud. Head tavahinda pakume ligi 650 enimostetud toidu- ja tööstuskaubale. Need tooted on märgistatud kollase sildiga ning vastava riiulirääkijaga," selgitab Selveri juht.

Loe lisaks
Selver lõi eraldi kampaania 63+ vanuses inimestele

Edu on saatnud ka Selveri uut vanusegrupi kampaaniat Kuldne kolmapäev

Kampaania raames saavad 63-aastased ja vanemad kliendid ostukorvilt 10% soodustust. "Kolmapäevadest on kujunenud vanuserühma 63+ jaoks nädala populaarseim külastuspäev. Kusjuures 10% lisasoodustus laieneb erinevatele hea hinnaga kampaaniapakkumistele," kinnitab Lomp.

Selveri sortimendis on ligi 50 000 toodet, kusjuures 65% toidukaubast ja karastusjookidest on eestimaist päritolu. „Meile on tähtis pakkuda puhast eestimaist toitu ja laitmatut teenindust," ütleb Lomp ning tänab lõpetuseks kõiki 630 000 eestimaalast, kes on Selverit usaldanud igapäevaostude tegemisel.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700