Adidase Põhjamaade regiooni uus juht Magnus
Rylander peab Baltimaid fantastiliseks turuks, mis kasvab kiiresti.
Rylanderi sõnul on Adidasel plaan aastaga muutuda Baltimaades turuliidriks. Praegu umbes 20%-st turuosa omav Adidas peaks selleks mööduma oma peamisest konkurendist Nike'st, kelle turuosa on hetkel hinnanguliselt 25-30%.
Rylander usub, et nad mööduvad Nike'st, sest tema sõnul on Adidase kasv kiirem kui Nike'l. Rylander peab Adidase tugevaks küljeks seda, et esimesena avas just Adidas oma kontori Baltimaades 2006. aastal. Adidasel on kavas aasta jooksul avada lisaks Riiale kontorid ka Tallinnas ja Vilniuses.
"Baltimaades kontori avamine tähendas organisatsiooni restruktureerimist," ütles Rylander. Mehe sõnul on ettevõttele olulised Baltimaade kontori töötajad, kes tunnevad väga hästi sealset turgu ning tänu kellele on paranenud ka ettevõtte müügitulemused. Rylander rõhutas iga turu omapärade tundma õppimist ja seeläbi klientidele lähemale jõudmist.
Adidase Põhjamaade regiooni juht peab ettevõtte kiire kasvu puhul oluliseks just kohanemist erinevate turgudega. "Eestis on oluline just tervisejooks, Leedus korvpall," tõi ta näiteid Baltimaade erinevustest.
Rylanderi sõnul on kavas aasta lõpuks suurendada ka poodide arvu Baltimaades, aasta lõpuks on Baltimaades üheksa poodi.
Rylanderi sõnul on kasv kiire kõigis kolmes Balti riigis ning ettevõte kavatseb jätkata investeeringuid regiooni. "Meie jaoks on tegu väga olulise investeeringuga," ütles ta. Rylander ei soostunud ütlema palju on Adidas Baltimaadesse investeerinud ja palju kavatseb veel investeerida.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.