Prisma Peremarketi juhi Janne Tapio
Lihavaineni sõnul pole lähiajal langust näha, kuid nende kohustus on olla
selleks valmis.
„Langust pole hetkel ette näha, oleme selleks end ettevalmistanud. Ei saa ju igavesti lootma jääda, meie kohustus on languseks valmis olla,“ kommenteeris Lihavainen kaupmeeste rõõmupidu majanduse langusaegadel.
„Kaubamaja käibenumbrid mind ei üllata, need olid ootuspärased. Oleme nende numbreid siin ju ka näinud ning eks neil on uusi maju ka kerkinud. Kahjuks me oma numbreid veel avalikustada ei saa, kontserni sees on sellised reeglid,“ kommenteeris Lihavainen Tallinna Kaubamaja ja tema tütarettevõtete 39%-list käibekasvu.
„Hetkel pole küll erilist langust näha, kui me vaatame oma tegevust. Igal pool hoiatatakse, manitsetakse olema ettevaatlikud, kuid meie oleme ennast ettevalmistanud. Peab efektiivsust tõstma,“ tõdes Lihavainen ning lisas, et keldripoed surevad välja, sest inimeste tarbimisharjumused on muutunud. „See on rahvusvaheline trend, et inimene tahab saada kõik asjad ühest kohast,“ lisas ta.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.