• 28.04.08, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tuula: kataloogikaubandus tuleb ikka rasketel aegadel meelde

Antilla AS tegevjuht Tauno Tuula ütles, et jahenev majandus käib neist kauge kaarega mööda, kuna võimalus järelmaksu abil kaupa soetada tuleb ikka rasketel aegadel meelde.
Tuula kommenteeris ettevõtte tegevust, mis kulgeb plaanipäraselt. „Müügis on kasv üle pika aja,“ lisas ta.
„Rasketel aegadel on ka varem kataloogi kaubandus meelde tulnud,“ ütles Tuula. „Argumendiks on järelmaks,“ märkis ta.
Tuula rääkis, et probleemid järelmaksu klientidega olid ära 10 aastat tagasi ning hetkel kliendid makseraskustega muret ei valmista.
„Järelmaksu kliente on kogu aeg olnud, aga praegu on rohkem,“ sõnas ta.
Müügi langust erinevates kaubasegmentides tunnistas Tuula ehitustööriistades, kuid müük on tõusnud aiatarvete kaupades. „Majad on valmis ning nüüd hakatakse aeda pidama,“ ütles ta.
Tuula rääkis, et enam ei saagi sellist väljendit nagu kataloogimüük kasutada, kuna pooled kliendid ostavad kaupu täna interneti kaudu ning selle kohta kasutatakse esialgu uut terminit nagu kaugmüük.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele