Novembrikuu jaemüük, v.a automüük, kukkus
Mastercard Inc. SpendingPulse üksuse andmetel novembris 5,5% 295,3 miljardi USA
dollarini aastataguse ajaga võrreldes.
SpendingPulse andmed sisaldavad krediitkaardi- , sularaha- ning tšekistatistikat. Sesoonsusega korrigeeritud jaemüük kukkus aastaga 4,4%. Kui välja arvata hilised tänupühad ning bensiini hinna langus, vähenes jaemüük aastaga 0,5%. SpendingPulse direktori Kamalesh Rao sõnul võib neid faktoreid arvestades näha jaemüügi stabiliseerumist, kirjutab WSJ.
America's Research Group/UBS teatas samal ajal, et nende küsitlus, mis hõlmas 1000 inimest, näitas inimeste olulist ettevaatlikkuse tõusu võrreldes eelmise aastaga. Rekordiliselt 40,1% vastanutest vastas, et nad plaanivad sellel pühadehooajal vähem kulutada.