• 13.03.25, 10:33

Selle aasta Eesti parimad teenindajad on selgunud!

Märts on traditsiooniliselt hea teeninduse kuu ning Heateenindus.ee on alates 2004. aastast korraldanud "Parim Teenindaja" konkurssi, et tunnustada ja esile tõsta Eesti teeninduse tipptaset.
Telia töötaja Janne Kodumäe, kes võitis aasta parima teenindaja tiitli
  • Telia töötaja Janne Kodumäe, kes võitis aasta parima teenindaja tiitli Foto: Erakogu
2025. aasta konkursil osales kokku 329 teenindusprofessionaaliüle Eesti.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.25, 10:14
GALERII: Tallinnas avab uksed hinnaline hotelli- ja meelelahutuskompleks
Tallinna vanalinnas avab järgmisel nädalal uksed uus elegantne hotell The Burman ning koos sellega ka unikaalne tipptasemel hotelli-, restorani- ja meelelahutuskompleks, mille valmimisse on omanikfirma Bombay Group investeerinud 75 miljonit eurot.
Uudised
  • 17.01.25, 10:46
Vaata, millised pangad pakuvad parimat teenindust
Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
Uudised
  • 06.02.25, 12:01
Kliendikogemus – samm ettevõtte edukuse järgmisele tasemele?
Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.
Uudised
  • 03.02.25, 09:00
Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?
Klienditeenindus võib olla täis ootamatuid olukordi, mis nõuavad kiiret mõtlemist, empaatiat ja oskust säilitada rahu ka kõige keerulisemates olukordades. Oluline on mõista keerukaid olukordi, lahendada neid professionaalselt ning hoolitseda enda heaolu eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele