Saksa Auto parandas jõulise
müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda,
rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.
"Müüginumbrite parandamine õnnestus tänu jõulisele müügikampaaniale," ütles Kuusk. Tema hinnangul langeb autode müük pärast Volkswageni müügikampaania lõppu tunduvalt. "Praegu on keerulised ajad, aga me loodame uutele mudelitele," selgitas Kuusk.
Kuusk märkis, et kui eelmisel aastal solkisid konkurendid turgu, siis sellel aastal otsustas Saksa Auto korraldada kampaania, mis mõjutas olulisel määral konkurentide müügitulemusi. "Me valisime turu solkimiseks aja, kui teised ei solkinud," rääkis Kuusk.
"Summa summarum peaksime ikka selle kampaaniaga kasumisse jääma," lisas ta.
Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni. Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas.
Kasvunumbrite taga on Saksa Auto edukas müügikampaania.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.