• 01.12.09, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Grüne Fee: 1. märtsi hinnatõus lööb elektri suurtarbijaid valusamini

Grüne Fee Eesti ASi juht Raivo Külasepp ütles, et Eesti Energia korraline hinnatõus tähendab tootmisettevõtte jaoks seda, et üks kuluartikkel kallineb ning ettevõtte konkurentsivõime väheneb.
Külasepa sõnul mõjutab 1. märtsi korraline hinnatõus suurtarbijaid tõenäoliselt tunduvalt rohkem kui 1. jaanuari oma, sest elektrienergia maksab hetkel Põhjamaades tunduvalt rohkem kui Eestis.
„Meie toode on kiirestiriknev ja seda tuleb müüa nagu börsil, sellise hinnaga nagu parasjagu läheb,“ vastas Külasepp küsimusele, kas praeguses turusituatsioonis saab energia hinnatõusu toote hinnale lisada.
Külasepp mainis, et kui tootmisettevõte, mis ei saa tootmist seisma panna, elektri hinnatõusuga toime ei tule, tuleb selle omanikel ja töötajatel hakata millegi muu tegemisele mõtlema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele