Kaubandusketid tähtsustavad kõige rohkem kauba hinda, kuid näiteks toidu puhul on kliendi jaoks tähtsam hoopis selle värskus ja kvaliteet, ütles AS Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav.
"Hind on rakendatud kaubanduskettide omavahelise võitluse vankri ette. Oleme välja jõudnud sinna, et liiga paljud kaubandusketid üritavad näidata ennast kui kõige odavamat, aga see ei ole ju võimalik," rääkis Orav ETV saates "Terevisioon."
Orava sõnul näitas jaanuaris valminud konjuktuuriinstituudi uuring, et üle poole tarbijatest tahavad odava kauba asemel valikut ning kvaliteeti. Inimesed eelistavad uuringu tulemusel värsket ning harjumuspärase maitsega toitu, lisas Orav.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.